Porządek obrad XXXV zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Miłomłynie, która odbędzie się w dniu 15 grudnia 2021 r. o godz. 9.00
Porządek obrad XXXV zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Miłomłynie, która odbędzie się w dniu 15 grudnia 2021 r. o godz. 9.00 w sali narad Urzędu Miasta i Gminy z następującym porządkiem obrad:
-
Otwarcie i odczytanie porządku obrad.
-
Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji Rady Miejskiej.
-
Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami oraz działań podejmowanych w kierunku aktywizacji inwestycyjnej na terenie „Obszaru Ochrony Uzdrowiskowej Miłomłyn”.
-
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Miłomłyn na lata 2022-2035.
-
Uchwalenie budżetu Miasta i Gminy Miłomłyn na 2022 rok:
-
wystąpienie Burmistrza w sprawie projektu budżetu i przedstawienie opinii RIO o projekcie uchwały budżetowej oraz możliwości sfinansowania deficytu roku 2022,
-
odczytanie opinii komisji stałych Rady Miejskiej,
-
odczytanie wniosków komisji, które zostały uwzględnione przez Burmistrza w projekcie uchwały budżetowej,
-
odczytanie wniosków komisji nieuwzględnionych przez Burmistrza w projekcie uchwały budżetowej,
-
dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
-
głosowanie nad uchwałą budżetową.
-
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kwoty dotacji przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem Centrum Integracji Społecznej i pracownika Centrum Integracji Społecznej.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Miłomłyn na lata 2021-2035.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Miłomłyn na 2021 r.
-
Interpelacje i zapytania radnych oraz sołtysów.
-
Wolne wnioski i informacje.
-
Zakończenie obrad sesji.
Ze względu na utrzymującą się sytuację epidemiologiczną, warunki lokalowe urzędu i konieczność zachowania dystansu społecznego nie jest możliwe zaproszenie wszystkich sołtysów na XXXV sesję Rady Miejskiej w Miłomłynie.
Osoby chcące wziąć udział w posiedzeniu w celu zabrania głosu proszone są o wcześniejsze zgłoszenie swojego uczestnictwa. Zostanie podjęta decyzja
o ilości sołtysów, którzy będą mogli wziąć udział w sesji z poszanowaniem obowiązujących przepisów epidemiologicznych.
Zgłoszenie swojego udziału w sesji należy dostarczyć drogą elektroniczną do dnia 13 grudnia 2021 r. do godz. 8.00 na adres email: radamiejska@milomlyn.pl
Przewodniczący Rady Miejskiej
Tomasz Kasprzak