Modyfikacja treści aktualności 'Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze referenta do spraw administracyjno - biurowych w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miłomłynie.'
OGŁOSZENIE
o naborze na stanowisko urzędnicze referenta do spraw administracyjno – biurowych
w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miłomłynie.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie zatrudni osobę na stanowisko referent do spraw administracyjno – biurowych.
I. Określenie stanowiska:
- umowa o pracę na czas określony,
- wymiar czasu pracy – pełen etat.
II. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- minimum 6 miesięczny staż pracy administracyjno – biurowej,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
III. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów prawa ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów prawa ustawy o pomocy społecznej,
- znajomość przepisów prawa ustawy o ochronie danych osobowych,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz znajomość podstawowych aplikacji biurowych,
- dobra organizacja pracy,
- wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja,
- dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
IV. Zakres zadań i wykonywanych czynności:
- obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- sporządzanie bilansów potrzeb,
- sporządzanie sprawozdań finansowych i merytorycznych,
- obsługa programów komputerowych w zakresie powierzonych obowiązków,
- przestrzeganie i stosowanie przepisów prawnych z zakresu powierzonych obowiązków,
- dbałość o zachowanie tajemnicy służbowej.
V. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- świadectwo pracy (kopie),
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
VI. Informacje dodatkowe:
- CV powinno być opatrzone podpisanym oświadczeniem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”,
- wymagane dokumenty składać w zamkniętej kopercie w pokoju nr 1 w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie, ul. Twarda 12, 14 – 140 Miłomłyn
w terminie do 22 listopada 2017 roku (decyduje data wpływu do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie) do godziny 15.00,
- dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie, tel. 89 6425830.
Oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie. Kopie złożonych dokumentów powinny posiadać osobiste potwierdzenie „za zgodność z oryginałem” dokonane przez osobę składającą ofertę
Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę: grudzień 2017.