Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Zarządzenie Nr 83/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Miłomłyn z dnia 10 maja 2022 r. w sprawie przeprowadzenia rokowań na zbycie nieruchomości położonej w obrębie m. Miłomłyn gm. Miłomłyn - Rejestr zmian, rejestr 3681, menu 9, artykuł 3681 - BIP - Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Wydanie odpisu aktu stanu cywilnego '

Wydanie odpisu aktu stanu cywilnego.


Wydział:
Urząd Stanu Cywilnego

Podstawa prawna:
Art. 44-47 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (
tekst jedn. Dz. U. z 2020, poz. 463 ), ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. z 2020r., poz. 256).

Opłaty:
Odpis skrócony - 22,00zł.
Odpis zupełny -33,00zł.
Odpis wielojęzyczny - 22,00zł.
Pełnomocnictwo - 17,00zł.

Podstawa prawna: ustawa z 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U.
z 2019r., poz. 1000 z późn. zmianami).
Opłatę skarbową uiszcza się w kasie Urzędu Miasta
i Gminy Miłomłyn lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Miłomłyn:
Bank Spółdzielczy w Iławie Oddział w Miłomłynie nr 32 8831 1025 2003 0000 0228 0001


Dokument pełnomocnictwa lub jego kopia złożony do akt sprawy podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,-zł. z wyjątkiem sytuacji, gdy pełnomocnictwa udziela się małżonkowi, wstępnemu (rodzice, dziadkowie), zstępnemu (pełnoletnim dzieciom) lub rodzeństwu.
Dowód wniesienia opłaty skarbowej składa się wraz z dokum. koniecznymi do załatwienia sprawy.

Termin odpowiedzi:
Niezwłocznie

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie odpisu z rejestru stanu cywilnego (wymagany)
Dokument tożsamości wnioskodawcy (do wglądu)

Tryb odwoławczy:
Od decyzji odmownej przysługuje stronie odwołanie do Wojewody
Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Miłomłynie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Uwagi:
O odpisy z ksiąg stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub przedstawiciel ustawowy, opiekun, osoba która wykaże w tym interes prawny, sąd, prokurator, organizacje społeczne, oraz organy administracji publicznej, jeżeli jest to konieczne do realizacji ich ustawowych zadań.
Urząd Stanu Cywilnego w
Miłomłynie jest czynny w godzinach:
poniedziałek-pi
ątek: 7.15-15.15
Bliższych informacji można zasięgnąć pod nr tel.
tel. 89 642 58 21, 89 642 58 20

Załącznik

Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego

Metryka

data wytworzenia
2020-04-22
data udostępnienia
2020-04-22
sporządzone przez
Beata Mazur
opublikowane przez
Ignaczak Wojciech
data wykonania
2020-04-28
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.