Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU DOLNE  / Przydatne informacje  / Rejestr zmian
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Rejestr zmian Rejestr zmian
Modyfikacja treści aktualności 'Porządek posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie się dnia 2 lipca 2019 r. '



 

Porządek posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie się dnia 2 lipca 2019 r. (wtorek) o godz. 12.00 w Urzędzie Miasta i Gminy Miłomłyn - sala narad.

 

 

  1. Otwarcie i ustalenie quorum posiedzenia.

  2. Rozpatrzenie petycji w sprawie działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej

    Sp. z o. o. w Miłomłynie oraz w sprawie braku wody we wsiach Liksajny, Winiec, Majdany Wielkie, Skarpa.

 

Przewodnicząca

Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Małgorzata Düformantel



data wytworzenia2019-07-01
data udostępnienia2019-07-01
sporządzone przezKrystyna Staszyńska
opublikowane przezWojciech Ignaczak
data wykonania2019-07-01
Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn, Twarda 12, 14-140 Miłomłyn, tel.: 89 642 58 01, fax: 89 642 58 02, gmina@milomlyn.pl, www.milomlyn.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@