Biuletyn Informacji Publicznej - BIP
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Ogłoszenia i przetargi  / Nabory na wolne stanowiska
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Nabory na wolne stanowiska Nabory na wolne stanowiska
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze referenta do spraw administracyjno – biurowych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miłomłynie.

 

 

OGŁOSZENIE

o naborze na stanowisko urzędnicze referenta do spraw administracyjno – biurowych

w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miłomłynie.

 

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie zatrudni osobę na stanowisko referent do spraw administracyjno – biurowych.

 

I. Określenie stanowiska:

- umowa o pracę na czas określony,

- wymiar czasu pracy – pełen etat.

 

II. Wymagania niezbędne:

- wykształcenie średnie lub wyższe,

- minimum 6 miesięczny staż pracy administracyjno – biurowej,

- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych),

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia.

 

III. Wymagania dodatkowe:

- znajomość przepisów prawa ustawy o pracownikach samorządowych,

- znajomość przepisów prawa ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

- znajomość przepisów prawa ustawy o pomocy społecznej,

- znajomość przepisów prawa ustawy o ochronie danych osobowych,

- umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz znajomość podstawowych aplikacji biurowych,

- dobra organizacja pracy,

- wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja,

- dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.

 

IV. Zakres zadań i wykonywanych czynności:

- obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,

- sporządzanie bilansów potrzeb,

- sporządzanie sprawozdań finansowych i merytorycznych,

- obsługa programów komputerowych w zakresie powierzonych obowiązków,

- przestrzeganie i stosowanie przepisów prawnych z zakresu powierzonych obowiązków,

- dbałość o zachowanie tajemnicy służbowej.

 

V. Wymagane dokumenty:

- CV,

- list motywacyjny,

- świadectwo pracy (kopie),

- oświadczenie o niekaralności,

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz do korzystania z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

VI. Informacje dodatkowe:

- CV powinno być opatrzone podpisanym oświadczeniem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”,

- wymagane dokumenty składać w zamkniętej kopercie w pokoju nr 1 w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie, ul. Twarda 12, 14 – 140 Miłomłyn
w terminie do 22 listopada 2017 roku (decyduje data wpływu do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie) do godziny 15.00,

- dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miłomłynie, tel. 89 6425830.

 

Oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie. Kopie złożonych dokumentów powinny posiadać osobiste potwierdzenie „za zgodność z oryginałem” dokonane przez osobę składającą ofertę

 

Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę: grudzień 2017.

 

 

 



data wytworzenia2017-11-15
data udostępnienia2017-11-15
sporządzone przezMirosław Rafalski
opublikowane przezWojciech Ignaczak
ilość odwiedzin388
rejestr zmianzobacz »
Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn, Twarda 12, 14-140 Miłomłyn, tel.: 89 642 58 01, fax: 89 642 58 02, gmina@milomlyn.pl, www.milomlyn.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@