Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Procedury spraw urzędowych  / Wydział Spraw Obywatelskich
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Wydział Spraw Obywatelskich Wydział Spraw Obywatelskich
Wymeldowanie z pobytu czasowego

podstawa prawna
  1. Sposobu wykonania obowiązku meldunkowego:
    • Ustawa z dnia 24 września  2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r. Nr 217, poz. 1427 ze zm.) 
    • Rozporządzenie   Ministra   Spraw   Wewnętrznych   i   Administracji   z   dnia   29   września   2011   r.   w sprawie   określenia  wzorów   i  sposobu   wypełniania  formularzy   stosowanych   przy  wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U.  z 2011 r. poz. 1306 ze zm.)
  2. Udzielenia pełnomocnictwa:
    • art.   33   §   2   ustawy   z   dnia   ustawy   z   dnia   14   czerwca   1960   r.   –   Kodeks   postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r.,  poz. 267, ze zm.)
  3. Obowiązku zapłaty i wysokości opłaty skarbowej za udzielenie pełnomocnictwa
    • art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zminami) oraz ust. IV załącznika do tej ustawy.
  4. Wysokości opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia art. 1 ust. 1 pkt 1 lit.b ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015r., poz. 783 ze zminami ) oraz część II pkt 21 załącznika do tej ustawy.
wydział

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

  1. Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn
    Adres: ul. Twarda 12
    14-140 Miłomłyn
    Pokój nr 12
  2. Informacja: Telefony:  89 642 58 20; 89 642 58 21
    Adres e-mail: usc@milomlyn.pl
wymagane dokumenty
  1. Wypełniony i podpisany przez osobę dokonującą wymeldowania formularz meldunkowy „zgłoszenie   wymeldowania   z   miejsca   pobytu   czasowego   ponad   3   miesiące”.  Wzór formularza – do pobrania w zał. nr 1.
  2. Dowód osobisty lub paszport osoby dokonującej wymeldowania. 
  3. Pełnomocnictwo – (jeżeli został ustanowiony pełnomocnik) udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu. Wzór pełnomocnictwa – do pobrania w zał. 2.
opłaty
  • 17 zł za udzielenie pełnomocnictwa. W przypadku, gdy pełnomocnikiem jest małżonek, wstępny, zstępny lub rodzeństwo – brak opłaty.
  • 17 zł za wydanie zaświadczenia.
    Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach wymienionych w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zmianami).
    Opłata skarbowa wniesiona w formie:
    • gotówki, w kasie Urzędu Miasta i Gminy Miłomłyn,
      lub
    • przelewu   na  rachunek   bankowy  Urzędu  Miasta   i  Gminy   Miłomłyn:  Bank   Spółdzielczy   w  Iławie - Oddział w Miłomłynie nr 32 8831 1025 2003 0000 0228 0001
termin

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:

Niezwłocznie – WYMELDOWANIA NALEŻY DOKONAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZEZ PEŁNOMOCNIKA
W   przypadku   osoby   nieposiadającej   zdolności   do   czynności   prawnych   lub   posiadającej   ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
Organ dokonujący wymeldowania wydaje  na wniosek osoby zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu
czasowego. Wzór wniosku - do pobrania w zał. 3

tryb odwołania

Brak

inne


data wytworzenia2016-08-16
data udostępnienia2016-08-16
sporządzone przezIgnaczak Wojciech
opublikowane przezWojciech Ignaczak
ilość odwiedzin43
rejestr zmianzobacz »
Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn, Twarda 12, 14-140 Miłomłyn, tel.: 89 642 58 01, fax: 89 642 58 02, gmina@milomlyn.pl, www.milomlyn.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@